Produkt přidán do košíku.

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Provozovatel internetového portálu

HDT Car s.r.o.

Zámecké náměstí 777
783 53 Velká Bystřice
Česká Republika
IČ: 28494428
DIČ: CZ28494428

Kontakt

Informace o zboží, objednávkách, aktuálních skladových zásobách:

 

  • telefon: +420 585 203 215/16/17
  • telefon: +420 774 829 655
  • email: hdtcar@hdtcar.cz

 

Pracovní doba

Po - Pá 8:00 - 16:30

1) O registraci

"Prohlašujeme, že data slouží pouze pro účely identifikace při nákupu ve firmě  HDT Car s.r.o. a nebudou poskytnuty třetím osobám ani jinak zneužity. Potvrzením registrace souhlasím se zasíláním nabídkových e-mailů z internetového obchodu firmy HDT Car s.r.o.  v souladu se zákonem č. 480/2004 Sb. O některých službách informační společnosti."

Službu zasílání novinek e-mailem můžete kdykoliv zrušit na e-mailové adrese: hdtcar@hdtcar.cz nebo na uvedené pevné adrese.

Objednávky lze uskutečnit i bez registrace.

2) Přijetí a vyřízení objednávky, kupní smlouva

Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícího i prodávajícího s tímto návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačních podmínek, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodávaného zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet, k uzavření Kupní smlouvy nedojde.

Všechny objednávky přijaté tímto obchodem jsou závazné. Objednávku lze zrušit před její expedicí. V případě, že nebude objednávka zrušena do doby před expedicí, a bude expedována, může být po objednateli požadována náhrada nákladů spojená s expedicí zboží. O přijetí objednávky jste automaticky informován/a elektronickou poštou - e-mailem. V detailu každého výrobku i v potvrzení objednávky je předpokládaná dodací lhůta zboží, které nebylo skladem. U každé položky je zobrazeno, zda je zboží skladem či nikoliv. Pokud zboží není skladem na naší provozovně, či skladem u dodavatele, budeme Vás neprodleně informovat o dalším termínu dodání.

Storno objednávky

Pokud provedete storno objednávky do 12 hodin od jejího uskutečnění, považujeme objednávku za zrušenou. Storno můžete poslat e-mailem případně provést telefonicky. Při zrušení objednávky je nutné uvést Vaše jméno, e-mail a číslo objednávky.

3) Druhy dopravy veřejnými přepravci:

Osobní odběr

Zboží lze vyzvednout osobně na naší provozovně, jakmile bude vaše objednávka připravena k převzetí, o této skutečnosti budete informováni emailem nebo telefonicky. Objednávky lze vyzvedávat v pracovní době Po-Pá 8:00-16:30, mimo tuto dobu po telefonické nebo emailové dohodě.

Zboží doručováno přepravní balíkovou firmou PPL.

Poštovné, pokud nebude uvedeno jinak, je účtováno ve výši 120,- Kč vč. DPH.

U některých obzvláště neskladných, těžkých nebo jinak špatně přepravitelných výrobků může být cena přepravy zvýšena. Cena za přepravu se zobrazuje ihned po výběru způsoby dopravy.

Reklamace zásilky je možná do 3 dní od doručení, za předpokladu, že poškození nebylo zřejmé při předání!

U zboží zasílaného přepravní službou PPL je nutné při zjevném poškození zásilky ihned sepsat reklamační protokol s řidičem PPL. Poškození zdokumentovat a tuto reklamaci předat na hdrtcar@hdtcar.cz.

4) Záruka

V balíku vždy najdete daňový doklad. Záruční lhůta začíná běžet datem uvedeným na dokladu. Záruční lhůta je uvedena u každého výrobku v detailu zboží. Ve sporných případech může být záruční lhůta prodloužena o 5 (slovy pět) dní jako náhrada za čas dopravy.

5) Rozpor s kupní smlouvou - obecné informace

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

Na zboží poskytujeme záruční dobu danou zákonem.

6) Právo Spotřebitele odstoupit od smlouvy

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla daňového dokladu, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Peníze je možné vrátit též v hotovosti v sídle společnosti. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14 denní lhůty. Ve zvláštních případech může být s přihlédnutím na okolnosti prodloužena lhůta vrácení, ne však déle než 20 dní od doručení.

Bezplatné vrácení zboží je možné v neporušeném a původním obalu bez známek použití, společně s kopí dokladu o koupi, nejpozději však do 14 dnů od doručení zboží. Za zboží vám bude vyplacena stejná částka, za kterou jste toto zboží pořídili.

Pro naše stávající zaregistrované velkoobchodní odběratelé platí podmínky uvedené v katalogu HDTCar 2014.

Textilní koberce jsou nevratné!

Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo Zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené Zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.

Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající navíc započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením Zboží (náklady na přepravu apod.).

V žádném případě však zboží , které chcete vrátit, nezasílejte na dobírku, taková zásilka nebude převzata a bude okamžitě odmítnuta.

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá, v případě smluv:

  • na poskytování Služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
  • na dodávku zboží nebo Služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli Prodávajícího,
  • na dodávku zboží upraveného podle přání Kupujícího nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
  • na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li Kupující jejich originální obal,
  • na dodávku novin, periodik a časopisů, spočívajících ve hře nebo loterii.

7) Doručení a dodací podmínky

Některé zásilky mohou být rozděleny do více balíků. Poštovné zůstává beze změny.

Veškeré zásilky sledujeme až do jejich doručení, snažíme se tak předcházet problémům, které při doručování vznikají.

Jak postupovat při vracení zboží:

  1. Připravte zásilku dle popisu níže. Jakmile budete vědět, kdy a kde zásilku budeme moci vyzvednout, kontaktujte nás.
  2. Zboží, které budete zasílat zpět na naši adresu zašlete dle popisu níže vámi zvoleným přepravcem.

Jak zásilku připravit:

Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte originální doklad o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů, to je naprosto nezbytné pro možnost opětovného prodeje vámi vráceného zboží. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit. Peníze vám budou vráceny na váš bankovní účet (nezapomeňte ho uvést) a to obvykle do 10 pracovních dnů od obdržení zásilky. U vrácení zboží, vám v rámci dobrých vztahů vrátíme celou částku v případě, že zboží bude naprosto nepoškozené a nepoužité včetně původního obalu viz pokyny výše.

8) Způsoby úhrady

Dobírkou - objednané zboží Vám zašleme přepravní službou PPL a při převzetí toto zboží uhradíte v hotovosti.

Osobní odběr - platí v hotovosti při osobním odběru.

 

9) Bezpečnost

Všechny interní informace (hesla, jména, operace) se šifrují. Pro zvýšení rychlosti nešifrujeme obecné informace (informace o jednotlivých položkách zboží).

10) Zásady ochrany osobních údajů

Za účelem relevantní online inzerce ve službě Google AdWords využíváme funkci remarketing Google Analytics a integraci se službou DoubleClick Campaign Manager. Díky těmto funkcím můžeme cílit a optimalizovat reklamu podle uživatelů, kteří již navštívili obchod www.hdtcar,cz nebo zde učinili nějakou akci. K zamezení sbírání dat službou Google Analytics lze využít seznam aktuálně dostupných řešení.

Data jsou shromažďována pomocí souborů cookie (cookie první strany a cookie třetích stran). Jejich zakázání je možné v nástroji Správce nastavení reklam Google, či přímo v internetovém prohlížeči.

O uživatelích neshromažďujeme citlivé údaje jako je e-mailová adresa či IP a získané údaje nepřiřazujeme k jiným údajům umožňujících zjištění totožnosti uživatele.

11) Reklamace

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

12) Reklamační řád

Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čisté a s náležitými doklady (přidaný formulář) a popisem závady, případně označeným místem závady.

Jak postupovat

  1. V případě reklamace zašlete výrobek na adresu firmy. Přeprava je hrazena stranou Kupujícího. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi, který je vždy součástí každé zásilky. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit.
  2. Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození.
  3. Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena.
  4. Ke zboží musí být přiloženy veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel, tedy například originální daňový doklad, záruční list a jiné.
  5. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
  6. Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijato pouze řádně vyčištěné.
  7. Pokud výrobce poskytuje záruku delší, je uvedena u zboží v katalogu.
  8. U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky.
  9. O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem, případně SMS. Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o expedici balíku a termínu doručení.
  10. V žádném případě však zboží nezasílejte na dobírku, taková zásilka nebude převzata a bude okamžitě odmítnuta.

Děkujeme Vám za čas, který jste strávili přečtením obchodních podmínek.

Váš team HDT Car s.r.o.

Uvedené obchodní podmínky jsou platné od 1.1.2014.

Informace pro kupující: v případě změny obchodních podmínek, jsou platné obchodní podmínky, které byly v platnosti k datu nákupu.


Menu
Uživatel
Vyhledat
Katalog 2014
Akce
Kontakt

HDT Car s.r.o.

Zámecké náměstí 777
78353 Velká Bystřice
Česká republika

Pracovní doba
PO – PA 8:00 – 16:30

Telefon

+420 585 203 214
+420 585 203 215
+420 585 203 216
+420 585 203 217

Mobil
+420 603 829 651

Prodejna
+420 777 920 829

E-mail
hdtcar@hdtcar.cz
shop@hdtcar.cz

Zobrazit
Nákupní košík | 0 položek | 0.00 Kč
Copyright © 2018 HDT Car s.r.o.
top line